google remarketingas

Google remarketingas

Įsivaizduokite, kad turite potencialų pirkėją, tačiau jis tam tikru metu kažkodėl neįsigijo jūsų prekės. Kadangi vartotojas nenusipirko prekės, tai bus sunku vėl su juo susisiekti. Google remarketingas gali čia padėti, kadangi jis žino, kaip pasiekti potencialų klientą. Taip galima reklamuoti vartotoją dominančią prekę per tokius kanalus kaip Youtube ir Facebook. Potencialiam pirkėjui yra nuolat reklamuojama jį dominanti prekė ir taip ypač padidėja tikimybė, kad prekė bus nupirkta.

Kaip veikia Google AdWords?

Google remarketingo dėka potencialūs klientai pasiekiami įvairiais keliais: naršydami svetainėse, Google ar telefonų programėlėse. Kaip veikia Google AdWords? Tai jums suteikia mažą kodo gabalėlį, kurį patalpinsite savo interneto svetainėje. Taip, apsilankius potencialiam pirkėjui paliekamas jo Cookie ID remarketingo sąraše, todėl Google gauna duomenis apie asmenį ir turi priėjimą prie jo.

Apie 98 proc. Žmonių palieka tam tikrą svetainę vietoj to, kad joje kažką įsigytų. Taip yra dėl įvairių priežasčių: skurdaus svetainės dizaino, klientas nerado to, ko ieškojo, pažiūrėjo svetainės prekių kainas tik dėl palyginimo, buvo išsiblaškęs ir t. t. Tikimybė, kad tas pats žmogus sugrįš ir nusipirks kažką yra maža, o naudojant remarketingą galimybė, kad vėl bus sugrįžta išauga net iki 500 proc. lyginant su Google reklamomis (banner ads). Taip yra dėl to, kad besikartojanti prekė vartotojui jau atrodo pažįstama, dėl to nusipirks ją. Be to, didėja tikimybė, kad pakankamai kartų matęs reklamą, žmogus pagaliau atsidarys svetainę.

Ką reikia žinoti apie remarketingą?

Renkantis remarketingo paslaugą reikia žinoti, koks puslapis bus reklamuojamas, pvz. tai gali būti būtent tą prekę reklamuojanti reklama, kurią žiūrėjo potencialus pirkėjas. Be to, turite įsitikinti, kad jūsų remarketingo reklama yra labai aktuali vartotojui, bei turi kažką viliojančio, pvz. didelę nuolaidą. Reklama gali susidėti iš teksto ir paveikslėlio arba video. Jeigu norite pakelti savo prekės ženklo žinomumą, patariama naudoti remarketingą kelias dienas, savaites, mėnesius.

Google remarketingas – tai būdas žymiai padidinti tikimybę, kad parduotuvės puslapis bus vėl atidarytas ir prekė bus įsigyta. Taip yra dėl to, kad potencialus vartotojas nuolat mato reklamą, ji jam įsimena ir prekė daug laiko matyta jau tampa pažįstama.

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *